آيلينآيلين، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

آيلين فندوق مامان و بابا

آيلين جونم 2 ساله شد ....23 آذر

1393/9/25 4:42
نویسنده : مامان آيلين
820 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم تولدت مبارك عزيزم

خداروشكر ميكنم براي بودن  تو در كنارمون عزيزم امسالم چون تولدت تو ماه صفر بود نتونستيم برات تولد مفصل بگيريم ولي دلم رضا نميداد كه خيلي ساده باشه بنابراين با بابايي مشورت كردم و براي تولدت تم سفارش دادم و يه كيك خوشگلم برات سفارش داديم،پنجشنبه محي جون تماس گرفت و گفت كه براي تولد نفس مامان ميان پيشمون تا با هم براي خوشگل خانوم جشن بگيريم خيلي خوشحال شديم از اينكه ميومدن پيشمون خلاصه اينجوري شد كه يه جشن كوچولو براي آيلين كوچولو گرفتيم جاي بابابزرگينا و .... خيلي خالـــــــــــــــــــــــــــــــي بود اما بابايي وسطايي تولد يه ارتباط تصويري برقرار كرد و با هم در ارتباط بوديم و حالا عكسهاي خانوم گلي......بوس

 

اينو يادم رفت بگم مامان جون ماماني يه لباس خوشگل سفارش داده بود تا برات ببافن مناسب تم تولدت بود درست روز تولدت آماده ميشد دوتايي باهم خوشحال رفتيم كه تحويل بگيريم چشمم خورد به لباس شوكه شدم بجاي رنگي كه من گفته بودم رنگ قرمز بافته بود خود خانومه بافنده از كارش شرمنده شده بود گفت همون رنگو ميبافم براتئن كه گفتم فايده نداره الان عكس لباسو ميذارم كه چشمم موند توش البته مامان بزرگ گفت برات ميبافه ولي افسوس كه تولدت گذشت......

فكر كن جاي اين رنگها قرمز،گلبهي،سفيد بافته بودعصبانی

 

 

 

مهموني بعد شام بود ولي من كيك مرغ با الويه و ژله آماده كردم براي پذيرايي از مهموناي عزيزمون

 

اينم برگه يادگاري

 

 

خيز برداشتي شمعو فوت كني

 

 

 

اينم كادوهاي آيلين گلي از طرف عمه صغري،عمو مجتبي،عمو مرتضي،عمه لطيفه،عمه الهام،محي جون،رقيه جون و فرناز جون

 

بوسان شا ا... هميشه سالمو تندرستو خوشبخت باشي دختر قشنگمبوس

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان دیانا
9 دی 93 23:49
دختر قشنگم تولدت مبارک.به انید روزهای خوش بی پایان زیر سایه اول خدا بعد پدرو مادر مهربانت دوست دارم خاله جون
مامان آيلين
پاسخ
مرسي سپيده جون لطف كردي
فاطمه
10 دی 93 11:53
تولدت مبارك عزيز خاله....ايشاله هميشه سالم و شاد باشي جوجه طلا...بوس بوس
مامان آيلين
پاسخ
مرسي فاطمه جون خدا نگار جونو برات نگه داره
مریم
30 خرداد 94 14:23
تولدت مبارک عزیز دلم.شرمنده که نتونستم بیام.
مامان آيلين
پاسخ
فدای تو خاله مهربون😘