آيلينآيلين، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

آيلين فندوق مامان و بابا

دختر شاعره ي من

1394/3/4 1:52
نویسنده : مامان آيلين
733 بازدید
اشتراک گذاری

عروسك مامان درست تاريخش يادم نيست تقريبا 1 ماه و نيم قبل از عيد بود شروع كردي به خوندن اين شعر سه مصرعي خودت سرودي عزيز مامان

 

بستمه ميزنه   تابستون ميشه

خدايا من چكار كنم

 

يكم خنده داره ولي براي من خيلي جالب گفتم ثبت كنم تا برات يادگاري بمونه

دو تا ميله هاي تخت عروسكت يا قاشق يا هر چيز ديگه اي كه باشه رو بر ميداري ميزني رو ميز يا مبا آهنگ ميزني اين شعرتو ميخوني يا همش ميگي حليمه حليمه

خيلللللللي شيرين شدي عسل بانو فقط در حال خندم از دست شيرين زبونياي شما فندوقي هر كار بدي كه انجام ميدي سريع پشتش لبتو گاز ميگيري يا ميخواي منو يخندوني كه دعوات نكنم زود ميگي عدس پلو پلو پلوووووووو لوبيا پلو پلو پلووووووو (پولو نه pelo)

پسندها (1)

نظرات (1)

مریم
30 خرداد 94 14:20
ناناز خاله دخمله باهوش خاله فدای شعرخوندنت بشم من دلم اندازه ی دنیابرات تنگ شده