آيلينآيلين، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

آيلين فندوق مامان و بابا

سادات خانوم عیدت مبارک...

1392/8/2 2:19
نویسنده : مامان آيلين
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیلین سادات مامان

عیدت مبارک نفسم امسال اولین عید غدیری که شما تو جمع ما حضور داری عزیزم امیدوارم زهرا گونه زندگی کنی نفس مامان.ماچ

منو شما در حال حاضر کرج هستیم فردا کلی مهمون میاد خونه بابابزرگینا حدود 60نفر برای ناهار مهمون دارن و مامان بزرگ طبق سالهای گذشته برای ناهار قرمه سبزی لذیذ بار میذارهخوشمزههمه عاشق قرمه سبزی های مامان بزرگن الان که من دارم برات مطلب می نویسم خاله جون و مامان بزرگ مشغول کار هستند و شما هم طبق معمول نمیذاری من کمک کنم اینم منو شما فردا بابایی پیشمون نیست ناراحت ایشالا همیشه صحیحو سالم سایش بالاسرمون باشه ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سپیده
2 آبان 92 1:16
وای آیلینم من نمیدونستم که تو سیدی!!!!!!!!!امیدوارم همیشه سایه جدت بالای سرت باشه.دختر قشنگم عیدت مبارک






مرسی سپیده جونم خدا دیانا جونو برات حفظ کنه

بابايي
2 آبان 92 18:05
آيلين دختر نازم

اولين عيد ساداتو برا آيلين سادات، نفس باباش، تبريك ميگم و از خدا ميخوام جدمونو كمك حال دنيا و شفيع روز قيامتون قرار بده.

دخترم امروز شش روز نديدمتون، دلم براتون لك زده.




مرسی بابای مهربون دل منو مامانیم لـــــــــــک زده برای دیدنت