آيلينآيلين، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

آيلين فندوق مامان و بابا

عروسي

1392/11/15 20:57
نویسنده : مامان آيلين
452 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ مامان امروز عروسي محمد پسر دايي مامان با افسانه جون همه رفتن عروسي الان دارن ناناي مي كنن جز ما كه راهمون دور و نتونستيم بريم خيلي دوست داشتم تو مراسموشون شركت كنم ولي به خاطر بدي هوا و كار آقاي پدر نتونستيم بريم خدا ميدونه كه همه ي فكرو ذكرم دلم تو اونجاست الانم خيلي دلم گرفته در حد لاليگا و شمام در حال تماشاي  پيام بازرگاني هستيو ناناي عجب شانسي داري ماماني همه ي اونايي كه دوست داري رو داره پشت هم نشون ميده شمام يه ريز ناناي ميكني

قلبماچقلباز همينجا براي دوتاشون آرزوي خوشبختي مي كنم قلبماچقلب

آميـــــــــــــــــــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
17 بهمن 92 17:47
خواهر عزیزم بااینکه خیلی خوش گذشت ولی خیلی خیلی جاتون خالی بود.ایلین نانازم هر روز فیلمتو نگاه میکنم کلی با اونجوری کردنات عشق میکنم.دلم برات تنگ شده نازگل خاله.
مامان آيلين
پاسخ
خواهر جونی انشاا... عروسی ممل خاله نانای کنیم.خاله جونی آخر این هفته کرجیم هورااااااااااااا